Det blåser!



Och hjälp vad det blåser! Huset knakar! Men man kanske kan hoppas på att det blir lite fint väder i påsk i alla fall.

Har gått hem från jobbet och stoppat i mig värktabletter för att få ner febern. Näsan rinner och halsen är tjock. Sådär lagom till ledighet, men visst brukar det vara så?

Var i Sollefteå igår och hann slinka in på en leksaksaffär och köpa ett garage! Skruttungen kommer att bli överlycklig när det blir dags. Har ju försökt vara lite pedagogisk och tidigare införskaffat en ladugård med full uppsättning av djur med tillhörande småttingar. Men jag har gett upp när jag ser att han bara tömmer ut alla för att sedan ställa in leksaksbilarna istället...

Ska lägga mig en liten stund och sedan börja åtminstone börja fundera över vad som ska med upp till stugan i helgen. tar med mig ett par extra böcker ifall jag måste ligga nerbäddad vid kaminen medan de andra aktiverar sig utomhus. Annars finns det inte så mycket som man inte kan bota med ett glatt humör i kombination med ipren och alvedon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback