Inkassering av julklapp!



Ikväll bär det iväg till Stockholm för en liten förlängd semesterhelg! Vi åker tåg ikväll och det ska bli spännande att se hur skruttungen tar det. Han kommer nog att tycka att det är spännande! På måndag kväll ska vi vara på inspelningen av favvisradioprogrammet På Minuten med Pia Johansson, Peter Settman, Kajsa Ingemarsson och Hans Rosenfeldt. Jag fick det här i julklapp av klurige S, och jag kan lova att det är MYCKET uppskattat!

Idag ska jag vara på föreläsning och workshops med Gringos chefredaktör Zanyar Adami och skådespelerskan Nisti Stêrk. Härligt att få bli lite inspirerad! Det blir spännande att se hur dagen kommer att bli.

Har fått höra att det står för lite skvaller om elaka svägerskor i min blogg... Jag tror jag spar det till pocketversionen senare i höst, så att det får bli en överraskning, vad säger ni om det ;)

Nu ska Skrutten kläs på och iväg på dagis och jobb. Fast han säger att han också ska på jobbet. Och det är ju sant. Det är verkligen en arbetsdag för honom. Men det funkar bra än så länge, vilket vi alla är mycket tacksamma för! Det lättar en stackars arbetande mammas dåliga samvete. Men vad jag har förstått, så kommer det där dåliga samvetet som ett brev på posten i och med förlossningen. Man måste försöka sovra i det bara, och reflektera i vad som verkar vettigt eller inte.

Nu sak vi se vilken outfit som passa grabben idag. Måste vi muta med Bamseplagg, biltröja eller hängseljeansbyxorna som han är så stolt över?

Kommentarer
Postat av: Svägerska

Vad då elaka svägerskor?! =D

2007-04-24 @ 18:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback