Påskafton



Nu är man hemma igen efter några dagar uppe i stugan. Har hunnit läsa ut den tredje the dark Tower boken och kan nu ge mig i kast med den fjärde.

Det har spelats en hel del Kina schack i helgen. Spelet lyfts till helt nya dimensioner nu när spelar vid lite högre ålder. Jättekul! Jag och J skulle nog ha kunnat spela dagarna igenom.

Har träffat en stor del av S släktingar idag. Trevligt. Och det har fikats så det stått härliga till. Skruttungens lunch bestod av bullar, kakor, godis och läskeblask...

Imorgon måste jag försöka plugga lite. Både S och jag tog med oss diverse prylar för att göra nytta. Han lyckades skriva en liten stund, men jag anar att han nog också behöver sitta lite imorgon. Jag ägnade mig ju åt  Revolvermannen Roland av Gilead istället...

Funderar över Danmark som lämpligt semestermål med familjen i sommar. Att bila ner och göra något stopp på vägen för att hälsa på någonstans och sedan sikta mot Legoland, kanske inte vore så tokigt. Undrar hur mycket en 2-åring får ut av det? Kanske inte så mycket i konkreta minnen men av glädje i stunden kanske. Och vi vuxna får ju definitivt härliga minnen av en son på gott humör. Skall nog kolla upp det där lite närmare.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej raring. Va skönt att få läsa vad du gör. Som ett litet ljus precis när jag behöver det. Saknar dig stumpan! Lite för mycket på G just nu. Skrutt!

2007-04-09 @ 18:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback