Gnurf...



Bad hair-day, trött, sur... Bara en så'n där dag som man önskar att man kunde få sova bort... Den borde ha varit igår enligt konstens alla regler, eftersom att det då var måndag, men icke. Livet bjuder ständigt på överraskningar. Inte ens att få en stund ensam så här på morgonen piggar upp. S har redan tagit skruttungen till dagis. Han åker iväg och jobbar i eftermiddag och kommer hem någon gång imorgon. Igår spruddlade jag av energi och var och införskaffade en massa prylar för att fixa i det nya barnrummet. Kanske några koppar kaffe piggar upp... Är ju bara inne på den första muggen än...

Läser DN. President Bush har hållit tal där han vädjat om extra anslag till kriget mot Irak, gruvolycka i Ryssland, ny våldtäkt på offentlig toalett, 7 barn insjukna i TBC på en svensk skola... jag borde veta bättre än att läsa nyheterna när jag är på det här humöret. Sådana här dagar ska man hålla sig till kultursidorna.

Hjäääälp!
Trodde inte att jag behövde stressa den här morgonen! Det kändes precis som om någon hällt en hink med kallt vatten över mig! Har definitivt vaknat, när jag kommer ihåg att jag har ett möte 08.30!!! Skit också! Hur kunde jag glömma det? In i duschen och sen är det race!

Att jag har fått vräka ur mig en massa surhet här kanske har hjälpt , så att dagen blir lite bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback