Cool!



Nästan hela vardagsrummet förflyttat till huset. Massor med prylar nedpackade i sopsäckar.  Skruttens prylar i diverse karonger och specialkassar. Hur sju bokhyllor fulla med böcker ska tömmas och innehållet flyttas kan jag inte riktigt föreställa mig ännu. Det roliga är att jag ju gjort det några gånger innan (fast riktigt lika mycket böcker har jag ju inte haft då, det blir ju liksom mer och mer...) och av någon outgrundlig anledning kommer jag inte ihåg hur det gjorts. Jag kanske helt enkel har förträngt det!

Skrutten och hans far spelar hockey med golfklubbor och bollar. J & J som tagit hand om Sonen både igår och idag hade införskaffat dem åt honom. Skruttungen har verkligen haft toppendagar och jag och S har haft möjlighet att köpa golv och packa.

Min näsa gör ONT. Får hela tiden bevis på att den ÄR för stor. När jag var yngre ville jag operera den, men har med åldern liksom förlikats med att den ser ut som den gör, fastän den hela tiden är i synfältet. Glasögonen sitter ju bra uppe i alla fall. Fast på senare tid känns det som om den konstant hamnar i vägen för allt möjligt. Snoken fick en rejäl smäll för en stund sedan när sonen gjorde någon sorts halv cirkuskonst och landade på den. Sedan jag gick in en glasdörr för ett tag sedan då jag inte såg att den var stängd (jo, det är sant), gillar den inte hårda tag så mycket. Hoppas det inte syns något på den imorgon! Känner mig inte så häftig.

J sade till sonen att han är söt. Han svarar: "Nä, inte söt, ja e cool!" Man har en kille med attityd!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Eller hur:) Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback