Jag lyckades!



Lyckades klura ut hur man ändrade i standardstilmallarna utan examen i programmering! Mycket imponerad av mig själv! Kanske inte är så himla snyggt just nu, men bara man får fippla på lite så. Fick tips av Almondine, http://almondine.blogg.se,/, och lyckades sedan klura lite.

Verkar det som om man har lite att göra...? Men man tänker bra när man sitter och petar på med sådana här saker, eller snarare, tankarna lägger sig på plats, och vips, fastän man inte tycker att man fokuserat på problemen alls, så är saker och ting lösta. Jag har jättesvårt för att tala om mina problem innan det lagts sig på plats i huvudet, innan jag lyckats sätta ord på saker och skapat formuleringar. Åtskilliga gånger har min syster, som vill ack så väl men dock ibland fel, Gud välsigne henne, råkat ut för mina vredesutbrott då hon försökt tvinga ur mig vad det är, eller vill att jag ska anförtro mig och prata av mig.

Min man kom hem inatt efter en middag som dragit ut på småtimmarna. När han tidigt imorse klev upp och skulle åka iväg igen, skämtade vi och diskuterade att det är ju bra att inte gå bakis på jobbet på morgonen, efter att ha varit ute. Men små kastruller har också öron, eller vad det nu heter... Sedan pappan åkt säger Skruttungen till mig, höttandes med pekfingret: "Pappa inte gå på jobbet bakis! Inte bra det!"

Hjälp... Var tvungen att förklara för dagispersonalen, ifall något sådant skulle ploppa ur ängelns mun under dagen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Muspekarna finns att hämta hos http://www.wondercursors.com Man lägger in koden i kodmallen så är det klart!

Postat av: Linda

Nej KODmallen. Jag tror det går ungefär var som helst där... men inte INNAN eller EFTER all text. :)

2007-10-18 @ 22:50:26
URL: http://hakuna.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack snälla för din kommentar! Den gjorde mig så himla glad!

2007-10-19 @ 22:00:16
URL: http://www.beginnersmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback