Lördagkväll



Idag har det städats, tvättats, sorterats, lagats mat, valts parkettgolv till köket i huset... Imorgon ska jag jobba några timmar, 14-17 mest troligt. Det blir att översätta och vara rikstrevlig. Hoppas jag fixar det. Måste översätta innan dess, det tar nog någon timme att göra klart det, så att det kan godkännas av de som ska säga det som står där.

Jag klarade min tenta!!! Fick i alla fall godkänt. Trodde faktiskt inte det, så halvdant som jag skrev, utan att ha läst böckerna riktigt, en inte alls.

Så jag är mäkta glad över följande:

"Hemtentamen mom 3 är nu rättad. Du har fått betyget Godkänd (21 p). Men din utmärkt skrivna rescension gör att det är ett starkt godkänt, som kommer att ha betydelse i den slutliga betygsbedömningen av hela kursen."

Vi har köpt ett kylskåp till huset och det nya köket.



Det ser ut som om det skulle kunna vara med i Star Trek. Och fatta så mycket det finns att ha i åtanke när man väljer prylar! Jag blir alldeles konfys av alla alternativ... Det goda i att leva i valfrihet i det kommersialistiska kapitalistiska systemet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback