Fredag morgon...



Skrutten kom nyss till mig där jag sitter vid datorn och säger:

- Inte vatten på!
- Va?
- Inte vatten, PÅ!
- Vill du ha vatten?
- Nej!
- Vill du ha mer välling?
- NEJ!
Går iväg med bestämda steg, muttrar: Du e dum... Jag göja änge (välling) själv då...

Det visar sig att han ville att jag skulle komma och hjälpa honom med vattenkranen, så att han slapp dra dit en stol och klättra... Jag valde att inte smygtitta utan vänta på vad som skulle hända, men han har gjort välling i en mugg och fixat med micron också. Lite läskigt vad han kan göra med den framgent, dock...

Nu säger han: Bläää! Äckit! Mycke vatten på!

Stoppar in den i micron och han räknar till 10 utan att hoppa över fyra, som han som ibland gör, av någon anledning. Nu duger den tydligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback