Morgonpigg!


Jag har haft en jättebra resa, men det är skönt att vara hemma igen!

Jag har under en längre period haft mycket svårt att ta mig upp på morgnarna. Varit gråtfärdig när det varit dags att stiga upp. Tröttheten har varit förlamande. Men vad kan inte lite jet lag göra!!! 04:30 imorse pigg och nyter! Kanske måste försöka skjuta lite på det, man behöver ju inte sikta på overkill, särskilt inte när vi ska ställa om våra klockor mot vintertid nästa helg. Men ändå. Underbart!

I helgen måste utemöbler in (ja, jag vet jag är långsam...), leksaker plockas bort. Hela tvättstugan är full med prylar från källarutrymmet i förra boendet, och det har stått där några veckor för länge. Får inte ha för höga ambitioner, men något borde jag får gjort. Kommer nog aldrig att få något husmoderspris i ordning och reda, men hoppas på att jag har andra talanger och fördelar som uppväger lite =)

Hör musik på radion som fyller hela mig! Vad skulle mitt Sommarprogram ackompanjeras av? Hur skulle mitt liv i musik se ut? Hur kan man leva utan musik? Det finns de som väljer att göra det. Ett mysterium för mig.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback