Ring, ring...

None

Det ringer och tjuter i mitt högra öra. Ont gör det också. Förbereder ett utbyte och idag har jag besökt skyttehallar där man inte sköt med luftpistol eller luftgevär utan skarpt. Betongväggar. Ingen ljudisolering som jag kände av. Besökare fick inga hörselskydd. Intressant att se hur medaljörer från alla möjliga ryska och internationella mästerskap fostrats. Den fantastiske tränaren gjorde ett djupt intryck på mig. Tyvärr också ljudvolymen...

Har även besökt Japanska Centret. Jättehäftigt. Det är ju inte så långt till Japan härifrån. Många bilar har ratten på "fel sida". 

Tjejerna på kontoret har lovat att ta med mig på bio i helgen. En ny film som jag jättegärna vill se, "Адмирал" (Admiral). Den kommer knappast upp på svenska biografer så jag måste passa på. Har jag tur går den redan att köpa på DVD. Recension kommer senare =)










Kommentarer
Postat av: Barbro

Jättekul att du skriver om din dagar därborta!Två veckor är ju omöjligt att berätta om när du kommer hem annars. Skriv mera, allt är intressant!

Kram Barbro

2008-10-18 @ 00:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback