Romeo kan allt!

None

Igår var jag på teater och såg Irkutsks "dramaten" uppsättning av Romeo och Julia. Visste inte riktigt vad vi skulle förvänta oss, men det var en fantastisk föreställning. Romeo sjöng, dansade, agerade, klättrade på klättervägg och samtidigt hade de på ett mycket snyggt sätt vävt in att han faktiskt också var trummis i orkesterdiket! Många skratt, men nog 17 lyckades de även få mig att gråta på slutet fastän det nog inte finns någon mer given historia i världen, man vet ju att det kommer att gå illa och också exakt hur.

 
Иркутский академический драматический театр им. Н.П. Охлопкова
Irkutsk Academic Drama Theatre named after N.P.Okhlopkov

Har idag varit hos J:s föräldrar. 8 timmar försvann i ett nafs! Dags att försöka sova lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har du varit borta länge tycker jag..

2008-10-19 @ 22:02:57
Postat av: Elisabeth

Tycker vem...?

Postat av: Anonym

Tycker jag! Är väl inte så svårt att förstå, Deanne så klart!! :-)

2008-10-20 @ 20:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback