Supermamman!



Jipiii! Idag har jag hittat spidermanlego!!!

Var i London i våras och besökte Hamleys, sex våningar fyllda med bara leksaker, 5 miljoner besökare varje år. Det enda sonen ville ha i födelsedagspresent när jag kom hem var just spidermanlego. Hamleys var helt fantastiskt, men inte ens där fanns detta lego att finna. (Kolla in affären på
http://www.myhamleys.com/experience/index.html) Ingenstans i Sverige har jag sett ens en tillstymmelse av lego med den där väggkryparen.

Men här. I Sibirien. Helt otroligt. Kunde till och med muta Skruttungen att prata med mig på telefon när han fick veta att jag köpt present!

Låg i sängen hela dagen igår, förutom en snabb tur till apoteket. Feber och magkramper.  Idag kunde jag åtminstone stiga upp och gå ut på stan en sväng utan att behöva ha en toalett i direkt anslutning till mig själv. Och ikväll ska jag på teater. Jag hoppas innerligt att det går bra... Jag vill inte sitta inne på hotellrummet hela helgen, det mår man ju inte direkt bättre av. Förhoppningsvis går jag kanske ner några av de kilon jag lagt på mig senaste tiden. Inget ont som inte har något gott med sig, eller? Samtidigt gillar jag inte riktigt att jag samtidigt har feber. Kanske måste gå till doktorn när jag kommer hem. Vill inte göra det här, det blir en så'n himla stor affär av det. De behandlar en så "kungligt" när man är inbjuden av borgmästaren, att det nästan blir pinsamt ibland, i alla fall när man är van hur allt är hemma.

Imorgon ska jag spendera dagen hos vännen J:s föräldrar. Det ska blir jättetrevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback